SELAMAT DATANG

Untuk sebarang pertanyaan / For any enquiries
Emel / email : rizda_r@yahoo.com.my
Telepon bimbit / Handphone No. : +017-3484125




Wednesday, May 26, 2010

Pengumuman : Rakan Kongsi Diperlukan

Salam dan selamat sejahtera ... saya sebagai pemilik kedai cucian kenderaan Cuci.Com ... ingin membuka tawaran kepada sesiapa (bumiputera sahaja) yang berminat untuk menjadi rakan kongsi Cuci.Com sekaligus bersama-sama menerajui Cuci.Com sehingga menjadi salah sebuah pusat cucian kenderaan yang di kenali ... untuk pengetahuan anda .. kedai ini terletak di belakang bangunan tesco semenyih .... terletak di lokasi yang strategik dan mempunyai wawasan sendiri .... syarikat ini telah mengeluarkan modal sebanyak RM 30,000.00 (termasuk deposit sewa kedai, renovation, mesin dan sebagainya) .... pihak kami memerlukan suntikan sebanyak RM 15,000.00 untuk menjadikan impian menjadi nyata ... sesiapa yang berminat boleh menghubungi saya di talian yang di sediakan ...

5 comments:

  1. Salam En. Ridza,saya sgt berminat dgn bisnes cuci keta. Saya nak tanya beberapa soalan kpd en.

    - Berapa modal (minimum & maximum) utk menjadi rakan kongsi?
    - Apa syarat2nya?
    - Macamna nak kira pulangan?
    - Sya juga ingin membuka kedai sendiri, tapi x tahu nak mula, boleh tak en. bantu saya... dan berapa bayaran utk jadi perunding...

    Tlg email ke kudahitam_2004@yahoo.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. bila kita boleh jumpa untuk berunding

    ReplyDelete
  3. salam.. saya juga berminat.. boleh email ke myon9business@gmail.com untuk detail..

    ReplyDelete
  4. salam...Sy student dari UiTM,sy nk tnya tentang perniagaan ini dengan lebih detail blh x?
    Untuk subjek saya sem ini berkaitan dengan perniagaan cuci kereta ...harap dapat kerjasama dari pihak tuan..

    Emel : mohdroslanramli@yahoo.com
    Fb : mohdroslanramli@yahoo.com

    ReplyDelete